استخدام شرکت‌های فولاد


استخدام در شرکت‌های معتبر فولاد ایران، به واسطه سطح بالای صنعت فولاد در کشور یکی از جذاب‌ترین شاخه‌های کاری برای فارغ التحصیلان رشته‌های مهندسی است. شرکت‌های گسترده فولاد ایران در سراسر کشور به صورت سالانه و یا چند سال یکبار با برگزاری آزمون های استخدامی نیازهای خود جهت جذب نیروهای جوان و باانگیزه را در رشته‌های مختلف پاسخ می‌دهند.

از جمله شرکت‌های معتبر فولاد کشور می‌توان به فولاد مبارکه اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، فولاد بوتیای ایرانیان، فولاد کرمان،  فولاد سفید دشت و فولاد غدیر نیریز و ذوب آهن اصفهان اشاره کرد. اما استخدام در شرکت‌های معتبر فولاد چه مراحلی دارد؟

پاسخ به این سوال می‌تواند به خوبی راه و روش شما برای آینده مسیر شغلیتان را تعیین کند. شرکت‌های معتبر فولاد ایران  همگی نیروهای خود را به صورت استخدام از طریق آزمون و مصاحبه گزینش می‌کنند. به دلیل نیاز مبرم این شرکت‌ها به افراد با تخصص‌های متنوع احتمالا آزمون استخدامی در حال حاضر پاسخگوترین شکل ممکن جهت استخدام است. هر چند شرکت‌های بزرگ دیگری در زمینه فولاد از طریق درج آگهی شغلی در «ای استخدام» نیروهایی با رزومه بسیار خوب را جذب کرده‌اند.

از طریق لینک زیر  می‌توانید آگهی‌های استخدام در شرکت‌های فولاد در موقعیت‌های شغلی گوناگون و مورد نیاز شرکت‌ها نظیر کارمند، حسابدار، تکنسین، بازرایاب، کارشناس کنترل کیفیت، مهندسی و بسیاری دیگر را مشاهده و بررسی کنید. برای یافتن آگهی منطبق با شرایط خود می‌توانید از فیلترهای جست‌وجو استفاده کنید و مثلا منطقه جست‌وجو را به شهر یا استان محل سکونت خود تغییر دهید. یا آگهی‌های مرتبط با رشته تحصیلی خود را در قسمت فیلترها مشخص کنید.  پس از مشاهده  و بررسی آگهی‌ها از طریق ارسال رزومه راه‌های ارتباطی مندرج در متن آگهی می‌توانید با شرکت فولادی مد نظر تماس بگیرید و درخواست همکاری دهید.