استخدام وزارت بهداشت


خبر ۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ – درخواست جذب ۱۰۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت
مدیرکل منابع انسانی معاونت توسعه وزارت بهداشت درباره درخواست مجوز ۱۰۰ هزار نیرو برای وزارت بهداشت در سال جاری گفت: برای ۱۰۰ هزار مجوز مطرح شده، معاونت توسعه در حال پیگیری از طریق سازمان اداری و استخدامی کشور است. بر این اساس جلساتی در این زمینه برگزار و مکاتباتی هم انجام شده است که البته تاکنون منتج به نتیجه نشده است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ – جذب ۱۰۰ هزار نیرو در انتظار مجوز
معاون توسعه مدیریت وزارت بهداشت گفت: ۲۳۰ هزار پست خالی در وزارت بهداشت بلا تصدی است، درخواست ما از سازمان امور اداری و استخدامی این است که با درخواست مجوز جذب ۱۰۰ هزار نفری که از وزارت بهداشت برای آنان ارسال شده است، موافقت کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۵ فروردین ۱۴۰۰ – درخواست مجوز استخدام ۱۰۰ هزار نفری وزارت بهداشت
معاون توسعه و مدیریت منابع وزارت بهداشت با بیان این‌که مشکل کمبود نیروی انسانی در وزارت بهداشت وجود دارد، اظهار کرد: در این راستا درخواست مجوز ۱۰۰ هزارنفری را به سازمان اداری و استخدامی داده‌ایم و امیدوارم موافقت‌های لازم را داشته باشند که با جذب نیروهای متخصص بتوانیم سلامتی مردم را تامین کنیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۳ فروردین ۱۴۰۰ – استخدام ۱۰۰ هزار نیرو در وزارت بهداشت در سال جدید
معاون توسعه وزارت بهداشت می‌گوید: پیگیر اخذ مجوز جذب ۱۰۰ هزار نفر نیرو در وزارت بهداشت برای رفع کمبود‌ها با حجم اقدامات مبارزه با کرونا هستیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ – خبر برگزاری آزمون استخدام وزارت بهداشت در سال جدید
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت : پس از اخذ مجوزهای لازم، در سال آینده آزمون جذب و به‌کارگیری در حوزه‌های مختلف بهداشت و درمان را برگزار خواهیم کرد.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۰ آذر ۱۴۰۰ – درخواست توقف استخدام و تبدیل وضعیت از وزیر بهداشت
رئیس سازمان برنامه و بودجه در نامه‌ای به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از وی خواست که هرگونه استخدام و بکارگیری نیروی جدید یا تبدیل وضعیت نیرو تا زمان تامین اعتبار و صدور مجوز کتبی را متوقف کند.

برای مشاهده جزئیات اینجا کلیک کنید

خبر ۳۰ مهر ۱۴۰۰ – تسریع در جذب نیروهای جدید در وزارت بهداشت
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور دستور داد که حداکثر تا ۱۰ آبان ماه سال جاری تمامی پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت بهداشت باید در مراکز پذیرفته شده فعالیت خود را آغاز کنند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۱۹ مهر ۱۴۰۰- ضرب‌الاجل مجلس برای استخدام هزاران نفر در وزارت بهداشت
کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، ۶ ماه به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی فرصت داد تا از مجوز استخدام ۳۰ تا ۵۵ هزار نفر در این وزارتخانه استفاده کند.
به گزارش ایلنا، بر اساس اعلام کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دست وزارت بهداشت برای استخدام ۵۵ هزار نفر باز است.
بر این اساس وزارت بهداشت ۶ ماه فرصت دارد که از این ظرفیت استفاده کند؛ در غیر این صورت این فرصت را از دست خواهد داد.
وزارت بهداشت مجوز استخدام ۳۰ تا ۵۵ هزار نفر را دارد.

منبع: خبرگزاری ایلنا

خبر ۳۰ مرداد ۱۴۰۰- صدور مجوز جذب ۵۷ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: در سال جاری مجوز جذب ۵۷ هزار نفر نیروی انسانی برای وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.

وی افزود :نیروهای جذب شده سال گذشته به تعداد ۵۷ هزار نفر بیشتر نیروهای شرکتی و قراردادی وزارت تابعه بودند و تاثیر در جامعه و حل مشکل بیکاری دانش آموختگان نداشته است.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک کنید

خبر ۲ مرداد ۱۴۰۰- اعلام جزییات آزمون استخدام وزارت بهداشت
آزمون استخدامی پیمانی وزارت بهداشت در قالب آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

آزمون استخدامی پیمانی وزارت بهداشت در قالب آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این مجوز جذب نیرو، برای استخدام تمامی رشته‌های علوم پزشکی (۶۰ درصد در بخش درمان و ۴۰ درصد در بخش بهداشت) در سراسر کشور است و این تعداد نیرو به فراخور نیاز نظام سلامت کشور با تقاضای وزارت بهداشت و با صدور مجوز توسط سازمان برنامه و بودجه انجام شده است.

آزمون استخدامی پیمانی وزارت بهداشت در قالب آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور (آموزش و پرورش، تامین اجتماعی، نظام پزشکی، پزشکی قانونی، بهزیستی، سازمان امور زندانها، انتقال خون، اورژانس کشور و… نیز آزمون استخدامی خواهند داشت) توسط سازمان سنجش برگزار خواهد شد.

اخبار دفترچه آزمون استخدامی جدید ظرف هفته‌های آتی منتشر می‌شود.

خبر ۱۹ تیر ۱۴۰۰ – اعلام نتیجه نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی سال ۱۳۹۹
ضمن آرزوی موفقیت تیم «ای استخدام» برای کاربران شرکت کننده در آزمون استخدام پیمانی وزارت بهداشت در سال ۹۹ به اطلاع می رسانیم،نتایج نهایی اعلام گردید.

برای مشاهده نتایج آزمون اینجا کلیک کنید

خبر ۱۹ تیر ۱۴۰۰ – اطلاعیه وزارت بهداشت درخصوص نتایج نهایی آزمون استخدامی متمرکز دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در سال ۹۹
پیرو اطلاعیه منتشر شده مورخ ۹۹/۱۲/۲۰، به اطلاع آن دسته از متقاضیانی که در آزمون استخدامی متمرکز ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سازمان انتقال خون کشور در تاریخ ۹۹/۱۱/۲۴ شرکت نموده‌ و برای بررسی مدارک و انجام مصاحبه به مراجع ذیربط مراجعه نموده اند، می‌رساند، که کارنامه نهایی متقاضیان در مرحله اول اعلام نتایج در درگاه اطلاع رسانی سازمان ‌سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از بعداز ظهر روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۹ قرار می گیرد. لذا متقاضیان هریک از دانشگاه ها/ دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی و سایر موسسات وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌بایست باتوجه به نتیجه اعلام شده مندرج درکارنامه و توضیحات ذیل این اطلاعیه اقدام نمایند.

لازم به ذکر است که برای تمام متقاضیانی که کارنامه قبولی صادر شده است، می بایست ازطریق مراجعه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه ها/ دانشکده ها و سازمان مربوطه، اطلاعات مربوط به ادامه روند استخدامی را کسب نمایند.

 

یادآوری ها:

۱-استخدام پذیرفته شدگان در آزمون که مراحل قانونی را طی نموده باشند، منوط به تایید هسته گزینش دانشگاه مربوطه و توانمندی های جسمی، روانی، ذهنی و حرکتی افراد توسط واحد طب کار موسسه و یا کمیسیون پزشکی طبق شیوه نامه سلامت جسمانی و روانی وزارت متبوع است.

۲-متقاضیانی که در زمان های مشخص شده توسط دانشگاه های علوم پزشکی، نسبت به ارائه مدارک و مستندات لازم برای شروع به کار اقدام ننمایند، از انجام مراحل بعدی محروم و حق هیچ گونه اعتراضی نخواهند داشت. در این گونه موارد با هماهنگی سازمان سنجش آموزش کشور از سایر شرکت کنندگان دارای حدنصاب و شرایط آگهی به ترتیب نمره فضلی دعوت خواهد شد.

۳- نتایج تکمیل ظرفیت مشاغل باقیمانده متعاقباً بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه (در مشاغل مشخص شده) ازطریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام خواهد شد.

۴-متقاضیانی که به نمرات مصاحبه، امتیاز بومی و امتیاز مدت زمان خدمت در شرایط کرونا اعتراض دارند لازم است به دانشگاه ها/ دانشکده ها و سازمان مربوطه که مصاحبه کننده و بررسی کننده مدارک بوده، مراجعه کنند و از مراجعه به سازمان سنجش آموزش کشور خودداری نمایند.

۵-مسئولیت ناشی از عدم رعایت دقیق ضوابط و شرایط اعلام شده در متن آگهی و اصلاحیه بعدی آن و یا ارائه مدارک به صورت ناقص در زمان تعیین شده برعهده متقاضی خواهد بود و در هر مرحله از مراحل آزمون، مسابقه و جذب، محرز شود متقاضی به اشتباه یا به عمد اطلاعات خلاف واقع داده و یا فاقد شرایط مندرج در آگهی است، از انجام مراحل بعدی محروم گردیده و در صورت صدور حکم استخدامی، حکم مزبور لغو و بلااثر می‌شود.

خبر ۱۹ تیر ۱۴۰۰- نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز اعلام می شود
معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت گفت: نتایج نهایی آزمون استخدامی وزارت بهداشت امروز (شنبه) اعلام می‌شود.

نتایج اولیه شامل لیست معرفی افراد جهت راستی آزمایی و بررسی مدارک در تاریخ ۲۳ اسفند اعلام شد که در این مرحله داوطلبان واجد شرایط بر اساس سهمیه های قانونی و نمره های کسب شده به دانشگاه های علوم پزشکی کشور معرفی شدند.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰- برنامه ریزی برای جذب ۳۰ هزار پرستار در سال جاری
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: سال گذشته به دنبال مجوز جذب ۵۲ هزار و ۲۰۰ نفر رفتیم و امسال نیز دنبال مجوز جذب ۳۰ هزار نفر هستیم و تا آن مرحله که به استانداردهای لازم در خصوص تعداد پرستار برسیم، موضوع را دنبال می‌کنیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰- برنامه ریزی برای جذب ۳۰ هزار پرستار در سال جاری
رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: سال گذشته به دنبال مجوز جذب ۵۲ هزار و ۲۰۰ نفر رفتیم و امسال نیز دنبال مجوز جذب ۳۰ هزار نفر هستیم و تا آن مرحله که به استانداردهای لازم در خصوص تعداد پرستار برسیم، موضوع را دنبال می‌کنیم.

برای مشاهده متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

خبر ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ – دستورالعمل جدید امتیازات و اولویت جذب نیروهای درگیر مستقیم با بیماری کرونا در آزمون استخدامی وزارت بهداشت
پیرو بخشنامه‌های شماره ۸۰۴۱/۲۰۹/د مورخ ۲۱/۱۰/۱۳۹۹ و ۱۰۱۲۶/۲۰۹/د مورخ ۲۰/۱۲/۱۳۹۹ درخصوص اعمال امتیاز کرونا برای داوطلبان آزمون استخدامی ۲۴/۱۱/۱۳۹۹، ضمن ارسال فرم اصلاح شده تایید سوابق خدمتی مشمولین امتیاز ویژه کرونا در آزمون‌های استخدامی (کارکنانی که در راستای وظایف و ماموریت‌های محوله مستقیما در مقابله با ویروس کرونا و درمان بیماری کرونا در مراکز درمانی و بهداشتی زیر مجموعه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، انستیتو پاستور و فوریت‌های پزشکی خدمت نموده باشند.)، بدینوسیله مراکز و مشاغل مشمول دستورالعمل شماره ۳۶۶۶۷۶ مورخ ۱۲/۰۷/۱۳۹۹ مصوب شورای توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، در حوزه‌های درمان، بهداشت، فوریت‌های پزشکی و انستیتوپاستور جهت شفاف‌ سازی و رفع ابهام در اعمال امتیاز مذکور به مشمولین آزمون استخدامی فوق‌الذکر ارسال می‌شود.